Uddannelser > Basic skills training > Grundlæggende salg
Grundlæggende mersalg og opslag
Det lille mersalg/opslag betyder alverden for gæstens oplevelse og virksomhedens økonomi. Det skal kunne gøres uden at føle sig som en der sælger slik på en tankstation.
Hvad er det så man skal sige og gøre for at det føles naturligt og rart for medarbejderen og gæsten samtidig med at støtter og forstærker den gode oplevelse.
Vi er alle forskellige og derfor skal man finde sin egen vej ind i salget. Det hjælper vores forløb med. De afdækker styrker i forhold til det personlige salg og værktøjer til at huske at gøre det igen og igen - også når der er travlt.
Hør mere
Ønsker I mere information, så kan I skrive til info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på 70 23 48 08.
I kan også udfylde nedenstående formular.
Målgruppe
Programmet er målrettet medarbejdere, som er helt nye i branchen, og kan bruges som supplement til jeres egen træning og onboarding af medarbejdere.
Programmet kan også bruges til medarbejdere, der har lyst til at få begreber og modeller på det, de gør, i hverdagen.
Jeres udbytte
I sikrer, at jeres medarbejdere får den nødvendige grundlæggende viden og træning, uanset hvor travlt I har og uafhængig af, om I har ressourcer til at sikre oplæring
I sikrer, at alle får den samme viden
I kan skabe et fælles sprog til at understøtte jeres kultur
I får et systematisk læringsprogram, som sikrer kvaliteten i jeres produkt
Pris pr. tema
Prisen er 350 kr. ekskl. moms pr. tema per person.
Ved køb af 3 temaer åbne hold på en gang 950 kr. ekskl. moms per person pr. temaforløb
Hvis I er en virksomhed med op til 10 fastansatte 2.800 kr. ekskl. moms pr. temaforløb
Hvis I er en virksomhede med 11-50 fastansatte 10.500 kr. ekskl. moms pr. temaforløb
Hvis I er en virksomhede med over 50 fastansatte 21.000 kr. ekskl. moms pr. temaforløb
I samarbejde med Edutasia har undervisere fra Asnæs & Vangstrup designet et forløb som kan lægge “baseline” for den viden, som I synes, alle jeres medarbejdere bør have for at fungere godt sammen, og give gæsten den gode oplevelse med jeres produkt.
Programmet for hvert temaforløb
Programmet for hvert tema, der hver har 4 moduler – 1 om ugen:
Kickstart-samtale
Modul 1 og Modul 2
Boosterkald på 1,5 time med videndeling, læring og tanker m.v. (tilvalg mod yderligere betaling)
Modul 3 og Modul 4
Test og feedback
Datoer
Der er ikke planlagt nogle åbne hold. Ønsker I at afholde et forløb i jeres virksomhed, er I velkomne til at kontakte os.
Sammensæt jeres egen pakke
Er i 10 personer eller derover anbefaler vi at i sammensætter jeres eget forløb. I kan sammensætte pakken med følgende temaer. Hvert tema består af 4 moduler:
Salg i service hvordan gør man det
Gæstepsykologi - læs gæstens behov
Brug dine styrker i salget
Salg i service hvordan gør man det
Har I brug for andre emner – ring og spørg – har vi dem ikke, så udvikler vi dem til jer.
Forventninger til deltageren
Deltageren skal have adgang til en mailadresse (privat eller firma), og en smartphone, computer eller iPad.
Undervisningen vil veksle med viden, opgaver, træning – alt sammen sikrer, at deltageren bliver involveret.
Undervisningen kan sædvanligvis gennemføres
Der vil også være mulighed for at få adgang til:
Supplerende A&V Boosterkald
Vidensnetværk
Personlig supports
Onlinedelen kan lægges ind i egen platform.
Forløbet kan også designes til at gennemføres i AMU-ramme.
Underviseren
Du/dine medarbejdere vil møde forskellige af vores undervisere i dette forløb, for de er hver især eksperter i elementer af en god onboarding.
Der vil være en gennemgående tovholder, som sikrer, at du/dine medarbejdere vil holde fokus og hele tiden kan få hjælp, hvis der er behov for det.
Forløbet indledes med en personlig kickstart-samtale med den enkelte deltager, om særlige behov eller ønsker
If you want the programme in English
The programmes and individual themes can also be conducted in English.
Contact us at 70234808 for more information.
-
Grundlæggende samarbejde
-
Standarder og procedurer
-
"Oplevelsesledelse"