Vi har rådgivningsydelser inden for

Gæsteoplevelsen
At have styr på gæsteoplevelsen er ét af branchens vigtigste fokuspunkter samt at lykkes med at få gæsten til at gå hen til- eller opholde sig på de steder, hvor man har skabt små “rum” eller har personale til at hygge om gæsten.
Læs mere her

Om organisationen
Det er nemt at sige “kunden i centrum”, men reelt kan det være svært at få bygget hele organisationen op til at løse kerneopgaven: GÆSTEN. Men når det lykkes, tager man et kæmpe skridt fremad.
Læs mere her

Standard og processer
Hospitalitybranchen tiltrækker heldigvis passionerede mennesker. Mennesker, som brænder for at lave vidunderlig mad, mennesker, som vil gå langt for at få folk til at føle sig velkomne på et hotel.
Læs mere her

Økonomi
De seneste 20 år har vi rådgivet virksomheder i hospitalitybranchen om økonomiske forhold. Der skal være fokus på økonomien, hvis virksomheden vil tjene penge i branchen, og det er en hjælp at nogen udefra, ser på tallene.
Læs mere her

Analyser
Uden analyse - ingen forbedring. Analyser kan øge bevidstheden om, hvordan nu-tilstanden er, så man kan lægge en strategi på et solidt grundlag, hvor man har suppleret sin mavefornemmelse med reel viden.
Læs mere her

Vi vil gerne høre mere

Ønsker I mere information, så kan I skrive til os på

info@asnaes-vangstrup.dk eller ringe på 70 23 48 08.

I kan også udfylde formularen til højre.