Skills Training på dansk og engelsk

Skills Training er udviklet i samarbejde med en række af Danmarks førende restaurantkæder,
heriblandt Letz Sushi, Homemate, Sticks´n´Sushi, Gasoline Grill og Wulff & Constali. Her træner vi grundlæggende personlige kompetencer for medarbejdere med kort brancheerfaring som giver medarbejderen og virksomheden, det boost der skal til, for at kunne indgå i virksomhedens koncept med høj daglige energi.



 
 
Skills Training – Salg

Skills Training – Salg

Skills Training – Kommunikation

Skills Training – Kommunikation

Skills Training – Konflikt- og klagehåndtering

Skills Training – Konflikt- og klagehåndtering

Skills Training – Servicevirksomhed

Skills Training – Servicevirksomhed


Asnæs_07-12-2018_Corporate3498.jpg

Her er det du skal vide

Skills Træning er en uddannelsesmulighed for dig, som gerne vil videreuddanne dig, og gerne over en kortere periode end de andre uddannelsesforløb, som Asnæs & Vangstrup udbyder.

Gennem undervisningen opkvalificerer du dine kompetencer og evner, og det stiller dig i en stærkere position.

Alle vores Skills Træning udbydes i Holte og varer hvad der svarer sig til én arbejdsdag. Kurserne i efteråret er

Indhold

Skills Training programmet har fire dage med forskelling undervisning, som kan tages samlet eller hver for sig.

Salg – skab værdi for gæsterne

Kommunikation – nøglen til et godt samarbejde

Konflikt- og klagehåndtering – sådan tackler du svære situationer

Service - sådan holder du energien høj over for gæsten

Her kan du se datoerne for 2019:

4. november 2019 - kl. 8.30 -16.00: Kommunikation - nøglen til et godt samarbejde

5. november 2019 - kl. 8.30 -16.00: Communication and feedback

8. november 2019 - kl. 8.30 -16.00: Konflikt og klagehåndtering

13. november 2019- kl. 8.30 -16.00: Sales Training in English

14. november 2019- kl. 8.30 -16.00: Service Training in English

18. november 2019- kl. 8.30 -16.00: Service - sådan holder du energien høj

Kurserne udbydes i 2020 på følgende datoer:

26. februar 2020 - kl. 8.30 -16.00: Kommunikation - nøglen til et godt samarbejde

27. februar 2020 - kl. 8.30 -16.00: Communication and feedback

18. marts 2020 - kl. 8.30 -16.00: Salg, der skaber værdi for gæsterne

19. marts 2020 - kl. 8.30 -16.00: Sales Training in English

26. marts 2020 - kl. 8.30 -16.00: Conflict management

25. marts 2020 - kl. 8.30 -16.00: Konflikt og klagehåndtering

1. april 2020 - kl. 8.30 -16.00: Service - sådan holder du energien høj

2. april 2020- kl. 8.30 -16.00: Service Training in English



Hør mere Skills Training og tilmeld dig.

Udfyld formularen nedenstående og vi kontakter dig.

 
Vælg den uddannelse du vil høre mere om