diggity-marketing-s8HyIEe7lF0-unsplash.jpg

Få medarbejderne med på visionen
og opnå hurtigere resultater

I samarbejde med jer, hjælper vi med at opdele visionen i en række konkrete handlingsmål, som alle i organisationen kan relatere, og forstå deres bidrag, til. Igennem tavlemøder sætter vi herefter retning mod handlingsmålene og inddrager medarbejderne i den kreative idefase, den konkrete udførende fase og den evaluerende fase hvor vi give feedback på processen og resultatet.


HVAD ER MÅLET?

Organisationen har en måde at arbejde på, som betyder at alle føler ansvar for virksomheden og deltager aktivt i at udvikle forbedringer af service og samarbejde.


HVILKE FORDELE OPNÅES?

  • I når jeres mål hurtigere, hvad end de er (økonomi, effektivitet, brand, loyalitet)

  • Organisationen bliver mere forandringsparat og fleksibel (agil)

  • Medarbejder motivationen øges

  • Samarbejdet øges

  • Medarbejderne oplever at deres bidrag er vigtigt for virksomheden

  • Medarbejderne oplever deres arbejde som mere meningsfyldt

  • Lederne får mere tid til lederopgaver

  • Tiden bliver mere produktiv

  • Medarbejderne får flere kompetencer 

  • Lederne får flere kompetencer i moderne ledelse


Asn%C3%A6s_07-12-2018_Corporate4858.jpg

Konsulenten

Nille er Master i projektledelse og projektforbedring fra Roskilde Universitet og virker som underviser, foredragsholder og proceskonsulent. Nille er forfatter/medforfatter til flere bøger Salg med hovedet og Nordisk Servicesyn som indgår i undervisningen i flere akademifag.


Praktisk

xxxxxx

Video


Spørgsmål

Ønsker du mere information, så skriv til info@asnaes-vangstrup.dk eller ring på 7023 4808.

Du kan også udfylde formularen nedenstående.

Vælg *
 
 
 
mark-asthoff-OVRxj5h6n7o-unsplash.jpg

Udvikling af serviceoplevelser til gæster

Sammen med jer tegner vi gæstens rejse igennem virksomheden, med alle de kontaktpunkter, hvor I har særlig mulighed for at skabe følelser og unikke serviceoplevelser. 

Ved hjælp af adfærdsdesign (nudging) udvikler vi sammen oplevelserne og tester dem. 

Vi kan også hjælpe jer med at implementere og træne de nye processer og arbejdsgange, som følger af at innovere med adfærdsdesign.


HVAD ER MÅLET?

Gæsterne oplever højere tilfredshed og medarbejderne bliver bedre til at samarbejde om en loyalitetsskabende serviceleverance.


HVILKE FORDELE OPNÅES?

  • Gæsternes loyalitet øges

  • Virksomhedens DNA træder tydeligere frem

  • Serviceleverancen får et ekstra kvalitetstjek

  • Medarbejderne motiveres til at levere og finde på serviceoplevelser

  • Samarbejdet om opgaven styrker tilliden og forståelsen for hinanden


Asn%C3%A6s_07-12-2018_Corporate4858.jpg

Konsulenten

Nille er Master i projektledelse og projektforbedring fra Roskilde Universitet og virker som underviser, foredragsholder og proceskonsulent. Nille er forfatter/medforfatter til flere bøger Salg med hovedet og Nordisk Servicesyn som indgår i undervisningen i flere akademifag.


Praktisk

xxxxxx

Video


Spørgsmål

Ønsker du mere information, så skriv til info@asnaes-vangstrup.dk eller ring på 7023 4808.

Du kan også udfylde formularen nedenstående.

Vælg *
 
 
 
austin-distel-7uoMmzPd2JA-unsplash.jpg

Kompetenceudvikling af medarbejdere

Overblik over dine medarbejders kompetencer

  • Vi kommer ud og hjælper jer med at strukturere arbejdsopgaverne efter indhold og omfang i forhold til medarbejdernes individuelle kompetencer.

  • Sammen med jer udvikler vi kriterier for kompetencemål som viser, hvornår medarbejderen er parat til udvikling.

  • Vi udvikler et  individuelt træningsprogram så medarbejdere kan træne hinanden i nye kompetencer og dermed løfte kompetenceniveauet hurtigere.


HVAD ER MÅLET?

Når medarbejderne besidder de nødvendige kompetencer i forhold til arbejdsopgaverne skabes energi og overskud. Overskud som kan bruges til at øge samarbejdet om kerneopgaven i virksomheden.


HVILKE FORDELE OPNÅES?

  • Medarbejdere med mere overskud

  • Medarbejdere som motiveres af at øge deres kompetencer

  • Gæster som oplever endnu bedre kvalitet og service

  • Større fleksibilitet i organisationen

  • Større forståelse for egen og andres rolle i organisationen

  • Færre lønomkostninger


Asn%C3%A6s_07-12-2018_Corporate4858.jpg

Konsulenten

Nille er Master i projektledelse og projektforbedring fra Roskilde Universitet og virker som underviser, foredragsholder og proceskonsulent. Nille er forfatter/medforfatter til flere bøger Salg med hovedet og Nordisk Servicesyn som indgår i undervisningen i flere akademifag.


Praktisk

xxxxxx

Video


Spørgsmål

Ønsker du mere information, så skriv til info@asnaes-vangstrup.dk eller ring på 7023 4808.

Du kan også udfylde formularen nedenstående.

Vælg *